divendres, 5 d’octubre del 2012

Eleccions Catalanes 2012:Votem l'esquerra independentista! //*//

Companys i companyes, amics i amigues, coneguts i saludats! Avui he estat escollit per anar a la candidatura d'ERC. Per què em presento com a candidat per les Eleccions catalanes 2012? Primer de tot, perquè vull!, que diria l'Ovidi i perquè em fa il·lusió participar activament en aquesta campanya que serà, de ben segur, memorable. Em presento: Sóc en Xavier i milito des de l'any 1999 a ERC. La meva militància política em ve de ben petit, us diria, 'jo era l'indepe', de la classe, quan ser independentista era, per dir-ho suaument, exòtic. A l'escola, a l'institut, a Sabadell, a Guimerà... ara que els independentistes som majoria, m'omple d'orgull i em reforça aquells ideals de justícia social i alliberament nacional que em van transmetre a casa. Després vaig entrar a la Crida a la Solidaritat, vaig decidir entrar a ERC i aquí em teniu... Sóc Educador Social, tinc el CAP per fer de professor, i tot i que des de fa gairebé un any estic a l'atur, sóc optimista tant en l'aspecte personal com nacional i estic emprenent nous projectes professionals. Anteriorment era el Coordinador del desplegament de les Oficines Joves d'Emancipció de la Generalitat de Catalunya, amb les que preteníem donar eines i recursos als nostres joves per fer uns projectes de vida més alliberadors. Però les retallades del goven de CiU m'han afectat directament, com tants altres ciutadans. He estat secretari Tècnic d'Esquerra a SBD i a la comarca. Anteriorment havia exercit d'Educador a Santa Perpètua de la Mogoda, a Sabadell i a Caldes de Montbui. En el món associatiu, he estat a moltes entitats de cultura popular, ecologistes, associatives... President i jugador del Club de Korfbal Sabadell. Graller de la Colla de Geganters i grallers de Gràcia de Sabadell. Membre de la Colla de Diables de la Creu Alta de Sabadell. Soci de l'Associació per la Defensa i l'Estudi de la Natura (ADENC) i de l'Agrupació Veinal de Gràcia de Sabadell. Voluntari de la Fundació Equus, Fundació catalana d’Equinoteràpia i equitació. Monitor i responsable de l'Esplai l'Esprai del barri de les Termes de Sabadell. (etc, etc) Sempre he treballat des de la base per enfortir el teixit associatiu i així promoure l'alliberament de les persones, fer-les crítiques i amb consciència i ment oberta, per aconseguir un país lliure. Ara, que ho tenim tant a prop, m'hi vull implicar i vull oferir tota la meva experiència al partit que més esforços i vides ha abocat al llarg dels seus més de 80 anys d'història a fer possible un Estat Republicà Català. Per dedicar la victòria als nostres companys i companyes que hi han treballat, que malauradament no en podran gaudir, però a qui dedicarem el brindis quan ho aconseguim. I sobretot, perquè els nostres fills i filles visquin en una societat més justa, igualitària i lliure. Salut i Visca Catalunya lliure! PS.I si podeu, voteu-me!
;)